Freeeedaaag!

Här ligger jag med en kurrande mage. Skitjobbigt, för jag har bestämt att jag inte ska äta något förns typ halv fyra. Så jag får väl skylla mig själv.

Antar att alla skriver om det här idag, och jag gör det samma. - Idag var det ju 11/11-11 11:11. Väldigt häfitgt, kommer troligen inte leva nästa gång. Om alltså 1000 år.
Så det var ju jättekul att jag inte hade en tanke på det just då, fast jag hade tänkt på det tio minuter tidigare. Näe, inte alls kul. Jag är ganska sämst.

Nu ska jag försöka överleva utan mat till halv fyra i eftermiddag. Och så kanske jag hör av mig lite senare.

Puss och kram på er :)


Kände för en knasbild, okej?

Kommentarer
Postat av: Adina

Faaast det blir ju 11/11-11 11.11 om hundra år också ;9

2011-11-11 @ 17:00:15
URL: http://ekkkel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0