Jag får inte bort det kursiva, I'm sorry.

Wow, nu har jag inte suttit vid dig, min kära dator, sedan i onsdags. Hela sju dagar sedan, jag tycker att jag förtjänar ett grattis!;]

Kan kort sammanfatta lovet fram tills idag. Lovet var riktigt bra asså! Göteborgsresan var kuuuuul! Underbart att träffa dom igen!! Gårdagen var bra, inte så konstigt att komma tillbaka till skolan. Det var som att man aldrig varit ifrån varandra, inte som efter sommarlovet direkt då man kollar runt på alla och ser efter hur alla har förändrats. 
Och idag var det också en bra och helt valig dag. Jag har misstolkat det mesta och hört fel ett antal gånger. Jobbigt men det är något som jag har fått som en vana. En dålig vana.
Och så har jag och Becca pratat mycket om nästa sommar, längtaaaaar så sjuuuukt mycket!!

Nu ska jag koncentrera mig mer på EMA hade jag tänkt. Men vi hörs!:)

    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0