Jag ljuger bra.

Heej! Sitter och lyssnar på Hits for kids (!), dock bara för att höra dem igen då det var läänge sen med de flesta låtar. Man har ju trots allt gillat de en gång i tiden. Och nu sjunger Linda Bengtzing.. Och jag kan låten.....

Skoldagen har varit bra, redovisningen vi snabbt skulle genomföra gick bra. Vi behövde inte ens säga något, de fick läsa på tavlan själva..
Och resten av dagen flöt på bra då jag slapp både franskan och engelskan eftersom att vi hade författarbesök. Rätt fränt sådär. Haha, näe inte så speciellt faktiskt. Hon heter Åsa Strandberg Strollo om ni nu vet vem det är. Det visste inte jag, förens idag.

Igår då, jo jag kände att jag hade en slags förmåga att göra illa folk. Slog tre stycken med en "tops" på idrotten. Haha, bad girl här asså!


Tjaa glada fejjs!!

Viiiii hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0