Ännu ett långt inlägg!

Sitter och lyssnar på idolframträdanden. De är så bra!♥

Har suttit och hållit på med min So-uppsats halva kvällen också, ni kanske fattar att jag är skapligt trött på det nu?!
Asjobbigt, och inte hjälper det att man inte hittar någon f*cking j*vla fakta precis!!
Och så måste jag ju såklart plugga franska också.

Gaaahhh!!!

Fuck läxor!

Nej nu ska jag sluta spy depp på läxor över er. Vi kan se det från den positiva sidan istället. Franska är bra att kunna ibland och historia också! :)

Om en timme börjar ju The Secret Life Of The American Teenager vafaaan! Taaaagggaaa!:D Måste vara världens längsta serienamn...

Nu tänker jag för ovanlighetens skull lägga upp Dagens Outfit! Vad sägs om det, vha? ;)


HAHA på blicken!!

:)

Oj vad mycket jag har skrivit i mina inlägg idag. Hoppas att det är positivt!;p

Godnatt mina kära vänner!♥

Kommentarer
Postat av: Sara

Vi gillar långa och många blogginlägg, klart det är positivt! :D

Och snygga kläder duh! ;)

2011-10-11 @ 19:31:53
URL: http://enligtsaraa.blogg.se/
Postat av: Linn

haha va? :P

2011-10-11 @ 19:42:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0