Det är freeeeedaaaaag alla människor!!:D

Alva och jag var nyss ut och plockade stenar. Jupp, you heard me, stenar. Till en spågrej. Svaret andra gången var läskigt asså! ;o
Och sen har vi haft kuddkrig typ, haha, och kollat på gamla idol - samtidigt. Och guud vad kul att se gamla idol!!xd Det var så.. oflashigt, det var dock inte det som var det kuliga!;p

Idag efter skolan när jag gick in i mitt rum luktade det äckelskit! Som ett j*vla reningsverk! Och det har knappt försvunnit!:o Det konstiga var att det inte var Linnea som hade gått in och fisit här..


Hehe, jag petar i Alvas näsa!(a) Och jag ser hyfsat koncentrerad ut, men det var inte lätt asså, att peta henne i fejset!

Peace!!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0