Jag saknar Dig!

Har nyss haft en fantastisk eftermiddag/kväll med de bästaste tjejerna! ♥ Bio stod på schemat, Jag saknar dig! Sjuukt braa fim!! Den var såå.. såå.. underbar!!

Innan jag gick ut från skolan, eller när jag skulle ut genom dörren blev det lite fail.. Glaset i dörren var trasigt sedan länge, men det hade inte gått sönder helt än. Och så ser vi någon som går ut innan och glaset spricker ännu mer, och sen går Frida och Olle ut och när jag skulle ut så tar jag tag i dörren och ser hur glaset rasar mer och mer mot mig. Så jag hoppar snabbt där ifrån och sekunden efter ramlar allt ner på golvet! Snacka om änglavakt!!

-

Nu blir det idol! :D

Bilder kommer senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0