Jag vill ha..

God morgon folket!

Hur hade ni det igår då? Själv hade jag det jättebra! Först åkte vi till Smilla och firade henne och åt mumstårta. Och både på ditvägen och hemvägen så var det vägarbete, sjuuukt jobbigt att vänta på!!
Sen snabbt hem och byta kläder osv och iväg igen. Inte förbi vägarbetet denna gång, tack och lov. Festen var riktigt trevlig, och där var en jag inte hade väntat mig att se där. HAHA på det!

På lite mindre än en vecka har jag träffat runt 20 av mina släktingar, fast jag inte har varit på släktträff. Och vissa hade jag inte träffat på ett par år. Hähä.. Men det var jättekul att träffa alla igen!;d

Blir lame uppdatering idag pg a läxor, men jag ska göra mitt bästa!:)


Världens sötaste katt!♥

Pusshej!


Kommentarer
Postat av: Sofia

vem träffade du då? (:<3

2011-10-16 @ 11:42:02
URL: http://sofiaabengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0