Ointressant rubrik.

Wow, jag har lyckats logga in på Fb, Spotiyfy och blogg.se på första försöket efter varandra! Är man inte duktig?! ;d (För er som inte vet, så är jag j*vligt bra på att skriva fel lösenord.)

Händelserik dag idag! Kan ju börja med att berätta att först gick brandlarmet, så alla fick springa ut i kylan. (Bättre än förra året då det var -25 grader i alla fall). Och sen han vi knappt in igen innan det gick igen. Men vi tog det inte på allvar denna gång. Sen in på lektion, det visade sig att det var inbrottslarmet som knasade. Och på våran so-lektion (vilken var 40 minuter lång) så hann larmet gå ca 35 gånger. Snacka om irriterande! Men lite kul var det också!;) Så det lät pip,pip,pip,pip hundra gånger och om 5 minuter aktiveras larmet några färre gånger.

Och på Hk;n så var det lite kul också, meen det får jag inte säga för Alva.. Dock var det ändå inget intressant för er andra ;p

Nu ska jag göra läxor (avundas Sara med läxfri skola) och klockan 18 så är det back to konfirmationgrejs! Jag ska inte gå om, jag ska bara förbereda mig för nästa år då jag kanske ska vara ledare!



Nu blev det föör långt, förlåt!

Hej då!:*

Kommentarer
Postat av: Adina

Sv: Tack, Carro :)

2011-10-13 @ 17:42:45
URL: http://ekkkel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0