Rubrikbrist!

Heeej!!
Jag är hemmaaa! Och det har jag varit sedan halv två typ, (y)-att sluta tidigare. Var ju i Uppsala på gymnasiemässa så vi har bara haft en lektion idag. Sooftish!

Ja, hur har det nu gått i gymnasiedjungeln idag kanske ni undrar, och ja det har väl gått bra. Jag har nästan bestämt mig, med betoning på nästan. Känner dock att jag säkert kommer ändra mig om några månader, men det vill jag inte.

The future is a big question.

Annars så var allt rätt kul, kolla runt vad som finns och spana in några hotties.. (a) Såg även folk jag kände igen, vilket var rätt kul. Haha.
Och jag tänker inte berätta om en lite oseriös konversation..

Imorn är det ju fredag hörni, faaan vad underbart!! Fast - det var ju nyss helg?!
Har inte mycket inplanerat i helgen. Skönt! Ska dock plugga lite, och kanske träffa ma copain. Och för er som inte vet vad det betyder - det finns google translate!

 
Mina fina kompisar!:)♥

Hörs later!


Kommentarer
Postat av: Sara

Din pojkvän? Tror jag missat något nu hörru du! :o

2011-10-20 @ 15:25:57
URL: http://enligtsaraa.blogg.se/
Postat av: Sara

google translate?;p

2011-10-20 @ 15:29:09
URL: http://enligtsaraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0