Tisdag

Hej! Förlåt för usel update, men jag har haft en massa skolarbete. Och inte lär det bli bättre förns kanske efter lovet eller under lovet.. Hoppas ni klarar er! Men jag ska försöka slänga in minst ett inlägg varje dag i alla fall!

ÄNTLIGEN är min so-uppsats om Adolf Hitler klar!! Märkte dock efter att jag hade skrivit ut den ett fel med sidnumreringarna, men jag hoppas att jag blir godkänd ändå.

Jag hade utv-samtal idag, gick väldigt bra! "Caroline är en duktig och amitiös tjej. Och hela klass 9a är en underbar klass, bäst i hela nian tycker många!" Ta åt er nu 9a;are!!:D

Kanske det sista utvecklingssamtalet i hela grundskolan.. Sorgligt.

Nu börjar snart det vanliga tisdags-programmet, The secret life osv osv!:D

Så jag ska ta och fixa lite sen sätta mig i min soffa.



Jiihaa och Hej då!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0