Lång inlägg..

FÖRLÅÅÅT för så pass dålig uppdatering på en lördag!! Men jag har inte varit hemma, det tar vi sen. Jag börjar med att berätta att gårdagskvällen var asmys! Två av mina favorittjejer i soffan framför idol på tv;n, kan det bli bättre?! ;*
Och inatt sov jag tio timmar, asskönt. Ovanligt att jag sover så bra när jag har kompis hemma..

På förmiddagen ändrades planerna drastiskt, skulle ju ha följt med Alva hem men det blev inte så. Istället skjutsade vi hem henne och åkte till mitt kära Ryssjö ♥! Där var halva släkten, haha. Men det var jättekul att få träffa min kusiner och så igen, vilket var för länge sedan. Vi rensade ut farmors gamla hus, och jag fick med mig lite antika grejer hem.

Och så skulle jag ha träffat Sofia idag, meen det blir inte så nu heller. Jag mår inte så bra, jag har fått någon huvudvärksperiod tror jag. Jobbigt värre!


Liten tjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0