2 MÅNADER KVAAAAAAR!!!!!

Sådär, nu har jag pluggat klart för nu. Ska väl byta ämne om sisådär en halvtimme-timme. Jobbigt med plugg på loven och helgerna. För nu kan man ju faktiskt se det som ett lov, lediga måndag och tisdag ju!:D Väldans tur att sista april och 1 maj var mitt i veckan i år!

-

Hade en trevlig eftermiddag/kväll med min fina Sofia igår, åtta timmar med Twilight. Kände mig lite "fyrkantig" efteråt.. Dock har inte sista filmen kommit ut än... Men snart så, några månader till av väntan bara! Jag menar, har man väntat i flera år klarar man nog ett par månader!:)

-

Nu har vi börjat med att fixa veden inför vintern också, så det blir nog några helger att ägna sig åt det. Var ganska jobbigt igår, plus att jag fick sågspån i ögat.. Men det är bara att kämpa på!

-

I eftermiddag står dans på schemat och imorn valborgsfirande! Det är saker att se fram emot det!

-

Ha det bäst, hej då!:*


Kommentarer
Postat av: Kalissa

2 månader kvar till... vadå?! :o

2012-04-29 @ 13:40:29
URL: http://-
Postat av: Carro

Svar till "Kalissa": Till min språkresa!!:D

Vem är du btw?:)

2012-05-03 @ 16:01:05
URL: http://justlikecarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0