Mitt filmlov!

På påsklovet hann jag se hela 14 filmer (jag kan ha glömt någon också)!

American Pie 2 - Kul och underhållande!

Monte Carlo
- Flera kändisar som jag kände igen, bra handling, mysig film.

Glee the concert movie
- Eftersom att jag älskar serien Glee så var detta en toppenfilm för mig - bra!

Zuper Zebran
- Söta djur, kul handling, hyfstat bra.

American pie - The wedding
- Bra, dock inte lika bra som tvåan.

Upp
- Kollade väl inte så noga, men den var väl bra.

En prinsessas dagbok
- Inte lika bra som ettan, men den var bra ändå.

Spectum (eller någonting sådant)
- Verklig, smått läskig, obehaglig, sorglig, men bra gjord!

Tzatziki
- Hade man ju sett förr, men den var ganska bra, men ingen höjdare, den är ju trots allt riktad till barn.

Step up 2
- Superbra! Ascoola dancemoves!!

Water for elephants
- Riktigt bra! Sorglig och obehaglig ibland. Ett stort plus för Robert Pattinsson i huvudrollen.

I am number four
- Ja, denna uttalade jag mig om för några dagar sen, men jag säger det igen - SUPERBRA!

The war of the worlds
- Hade sett den förr, men den är sjukt bra första gången man ser den (tycker jag)!

Alvin och gänget 3
- Gulliga chipmunks, är nog egentligen lite av en barnfilm, men den var bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0