Skolan styr vår fritid, är det så det ska vara...?

Jag är mycket väl medveten om hur fantastiskt dålig uppdatering det är här på bloggen. Inte skriver jag om något kul heller. Men det är såhär (nu ska ni alltså få höra värsta bortförklaringen här, som dock är sann): Jag går i nian, sista året i grundskolan. Och det skulle vara trevligt att gå ut med bra betyg. Därför kämpar jag på med en massa pluggande, även till sånt som jag egentligen inte behöver plugga så mycket till. Vill man vara bäst behövs i mitt fall hårt arbete! Och sen är det även så att jag försöker träna en liten stund nästan varje dag för att må bra, och det tar också upp en del av min fritid. Så prioriterar alltså jag! Och att sätta sig med mobilen och blogga den tid som blir över om hur jag pluggar och tränar känns inte så lockande. Jag hoppas att ni förstår mig, när lusten kommer, när jag har tid, eller när något riktigt kul har hänt bloggar jag väl, tills dess får ni klara er. Ha det bäst, hej då!:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0