Då var det dags igen

Hoppsan, det var ett tag sedan jag bloggade.. Men jag har haft massor för mig. 
 
Nämligen:
 
  • Läst, läst och läst andra delen av Hungerspelstriologin - Fatta eld. Nu har jag tyvärr läst ut den. Den var suuuuperbraaaa! Vill läsa tredje delen,Revolt, NUUU!
  • Varit i Stockholm på något sjömuseum, i Kaknästornet(vilket kändes rätt fjuttigt när man har varit i Eiffeltornet) och på tekniska museét med nästan hela familjen. Kollade på 4D bio på det sistnämda stället- kuul! 
  • Motionerat
  • Firat syrrans födelsedag
  • Varit med Smilla
  • Shoppat lite(byxor, trosor och annat nödvändigt)
  • Haft tjejträff med vänner i Runhällen
  • Åkt massa moppe
  • Tältat med vänner i Huddunge
Och det var mina dagar sen sist jag uppdaterade i stora drag.
Bjuder på en gammal bild.
 
Inte har jag hunnit göra klart mina filmer som skulle behöva göras för skojs skull heller. Guuu vad jag har fullt upp. Men det är kul det! Annars blir jag uttråkad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0