Snart är det slut

Jahapp, då var det endast sisådär 27 timmar kvar av det här sommarlovet, sommarlovet 2012. Sommarlovet som har varit så fantastiskt fullt av upplevelser.
 
Sjukt fort har det gått, det är gaaalet. Känns lite så väldigt jobbigt att det snart är slut på ledigheten. Men det är bara att acceptera, man kan ju inte undgå skolan och lata sig genom livet. Fast faktiskt är ju inte gymnasiet obligatoriskt, men det kan ju vara bra och kul att genomföra de åren. Gymnastiet ja, jag ska ju börja där nu. Jag har inte skyhöga förväntningar, men jag ska inte säga att jag inte har några förväntningar heller. Jag tror att det är bäst att inte ha så stora förväntningar, då kanske jag slipper bli mycket besviken om det visar sig vara hemskt. Men det ska vi ju inte hoppas på, nej nu ser jag fram emot ny skola och nya klasskamrater och ja, nästan nytt allt.
 
Vi får la se hur det blir, det får framtiden avgöra. 
 
Hej HT12, här kommer jag(om några timmar..)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0