Hej hej!

Sådär, nu ligger jag redo för en stunds vila i min säng- Ja såhär tidigt. Men ska läsa och så först:) Jag hade det kul hos Sofia igår/idag, det var bra låtar som gick till final på melodifestivalen. Gick halva vägen hem imorse, åkte bil andra halvan. Kom hem och gjorde lite no-arbete och sedan gick befolkningen i vårat hus ut och fixade i trädgården, klippte i träden bl.a. Såhär i Februari. Onormalt kan man säga. Vi grillade korv i en tunna och sen tog jag med mig lillahyster bak på moppen och åkte för första gången i år- superkul! Men det blåste en hel del när man åkte i motvind. Och sen bar det in till Uppsala för dans, hem igen och äta och duscha och nu ligger jag här. Härlig dag! Men men, slutskrivet av mig. Ha det bra, Hej då!:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0