Gästinlägg á la Sara

Hejhallå!
Har precis som Alva, fått i uppdrag att göra ett gästinlägg åt Caroline medan hon är borta. Har egentligen ingen aning om vad jag ska skriva så gör som Alva och berättar hur jag och Carro lärde känna varandra.
-
Även om man kanske tror det så har vi inte känt varandra speciellt länge, inte ens i 2 år faktiskt. Det var först när jag gick i 8an som vi började få kontakt. Hon flyttade till huset brevid mig och vi blev grannar. Jag visste inte speciellt mycket om henne förutom att hon gillade en viss kille, HAHA. En kväll kom hon över och till en början var allt bara väldigt pinsamt, vi kollade på "Djävulen bär Prada" och pratade lite smått. Sen blev det sommarlov och vi träffades inte speciellt mycket, någon gång då och då bara. Skolan började igen och vi åkte bussen tillsammans, sen tog det inte lång tid innan vi blev väldigt goda vänner. Ja, det var väl ungefär så det gick till.
-
Kan bjuda på två väldigt vackra bilder på oss också:
Här har ni oss!
-
Passar även på att göra lite reklam för min egna blogg, så mig hittar ni på www.enligtsaraa.blogg.se!
Ni får ha de så bra allihopa så får vi se om jag bloggar någonting mer här senare! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0