Sammanfattning (Förlåt för ett långt inlägg...)

Tjabadabadoooo! Första dagen på år 2012 har anlänt! Början på ett förhoppningsvis lyckligt, superbra, händelserikt och underbart år!♥

Nu ska jag sammanfatta nyårsafton/nyårsnatten lite snabbt hade jag tänkt.

Vaknade vid 10 igår, allldeles för tidigt för att jag skulle orka vara uppe länge på kvällen. Men men.
Sen blidde det att hjälpa till lite hemma för fixandet av den kommande festen, och sedan spela musik.

Vid fyra på eftermiddagen började jag göra mig iordning och efter 18 kom alla gäster. Sedan gick tiden av bara farten! Vi åt, spelade "Sanning eller konsekvens", spelade "Buzz" (som btw är mycket roligare om man har en PlayStation-kamera tillgänglig!), spelade "Med andra ord" och efter ett litet bråk sjöng "SingStar". Tolvslaget närmade sig med stormsteg och jag blev nervös och rädd(!) för att jag trodde att "nu smäller det ordentligt, nu går Jorden i bitar". Men efter några minuter in på året lugnade jag mig mer och mer och var tacksam för att jag faktiskt stod kvar på Jordens mark.
Det var riktigt kul och mysigt när alla stod och räknade ner till 00.00 med glasen och kameran i högsta hugg! 

Sen gick vi in och spelade ännu mer "SingStar" och vid 2 på natten spelade vi "Med andra ord", kan ni tänka er det? Jag vaken och spela spel timmar efter midnatt?!

Aja, efter horoskopläsande om 2012 som var rätt förvirrandeframkallande för både mig och Sara ("Få barn, arbetsmöjligheter) somnade vi. Jag somnade nog snabbare än jag någonsin gjort. 

Och ah, nu sitter jag här klockan är 14.20 och det har alltså gått lite mer än 14 timmar av 2012. Och mina nyårslöften, som ni kanske får läsa senare, har redan börjat visa sig gå i uppfyllelse! ;)

Tack Sara och ni andra för en underbar nyårskväll/natt!:*

(Bilder kommer senare)

Hur var eran Nyårsafton? Släng in en kommentar vettja!;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0