Ett långt inlägg för en gångs skull!

S*tan vad det är kallt här hemma, var ca 13 grader inne när jag vaknade!! ;o
Men jag har faktiskt börjat vant mig. Vintrar i ett vedeldat hus är inte särskilt varma, men jag har överlevt än så länge...

-

Nu tycker jag att jag, som har varit en fruktansvärt dålig bloggerska den här veckan, ska berätta lite om den senare delen av veckan!:)

Onsdag: Åkte med Alva hem efter skolan och läste horoskop och planerade årets dansår lite. Vid 18 bar det av till Heby för att vara med på en UG-träff (ungdomsgruppträff). Var kul och mys, skulle gärna fortsätta! Får se hur det går med dansdagarna bara..


Torsdag: Ja, vad gjorde jag i torsdags efter skolan då... Minns inte riktigt. Men det var nog något sådär supertråkigt som läxgörande.

Fredag: Efter skolan åkte jag och Alva till Sala för att träffa Maria A på hennes praktikplats för att bli hårstylade! Fick inpackning och en frisyr, Alva klippte sig och fick en frisyr. Mitt uppe i insmetandet av inpackningen kom Sara och Emelie in! Trevligt, trevligt. Fick tre små sötnosar med mig hem sen - Alva, Sara och Maria. Med andra ord spelande och pepparkakshuskrossande blev det då!







Och inte fick Frans Black titta på heller, stackarn.

Kommentarer
Postat av: Sara

Fraaaaaaaaaaaaans<3

2012-01-21 @ 14:11:04
URL: http://enligtsaraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0