Bad, sol och vänner

Hallihallå! Sedan i fredags har jag hunnit med lite grejer, riktiga sommarlovsavslappnande grejer. Har badat två gånger, igår och idag. På samma ställe som i fredags. Det var mycket kul! Sofia med familj var med också. De var nämligen på besök i stugan vår! Vilket livade upp det hela lite. Vi har ätit gott, "lekt" spek såsom badminton och pilkastning ute i trädgården, kollat på film, snackat och käkat godis.
Jag stormtrivs verkligen här! Det är så fantastiskt när solen glassar på en också!:)) Man kan slappna av ordentligt här också! Det negativa är att det inte direkt finns någon dusch så vi måste duscha hos kusinerna, men det funkar ju det också! Och att båten inte är i vattnet i år. Och att det inte är mitt rum såklart.
 
Meeen, nu ska jag snart ha ett möte på internet med min vän.
 
Pöss:*
 
One year ago

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0