2 veckor kvar!!!!!!!!!!!!!!!

Shiieet, blev en aning förvånad när jag loggade in på blogg.se och såg förändringen. Ni som har blogg.se fattar nog. Men jag tycker det verkar vara positiva ändringar!

-

Jag har försökt bloggat flera gånger igår och idag men det har inte gått att logga in via mobilen, kanske för att de har hållit på och ändrat. Dock så verkar andra har kunnat blogga... Menmen, nu funkar det ju! 

-

Tågresan igår gick bra, förutom att jag blev en aning åksjuk...

-

Idag har jag hunnit med att ta en springtur, orienterat mig runt i Partille till Allum(ett köpcenter) där jag köpte lite nödvändiga saker. På eftermiddagen hämtade jag mitt skyskonbarn på dagis(eller förskolan som det tydligen heter...) och lekte lite med honom innan vi och min syster åkte och till en frisörsalong och sedan till Pizza hut. Nu sitter jag framför tv;n och hoppas på att Sverige vinner matchen. En mycket avgörande sådan.

-

Nu vet ni lite om vad som pågår i mitt liv igen. Dock är kanske inte detta inlägg historiens roligaste update, men ni får i alla fall lite att läsa!

-

Ha det bäst, ingen protest!

;*

Kommentarer
Postat av: linnea

DU SPYDDE INTE PÅ TÅGET!

2012-06-16 @ 19:25:48
URL: http://snurraochspy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0