Vecka 26 - veckan för avresa♥

Hejhej! Vaknade vid halv 12 imorse.. Trodde att min väckarklocka hade spunk eller nåt så jag kollade mobilklockan men den visade också att klockan var närmare halv tolv. Trodde aldrig att jag skulle kunna sova så länge. Men det var rätt skönt!
 
Då gick jag upp och fixade vanliga morgonrutiner för att sedan börja tänka ut vad jag ska ha med mig på fredag. Jag har väldiga problem med att välja bort kläder, har nu ca 15-20 linne och t-shirts jag vill ha med. Det måste ändras men det blir nog ingen lätt match..
 
Vid halv 3 på eftermiddagen tog jag bussen till Uppsala för att träffa Smilla och Maria. Smilla har blivit så stor! Kan inte fatta att hon blir fyra år i år!! Det var i alla fall jättekul att träffa dem igen!:) Var ett tag sedan sist liksom..
 
Vid bussen då jag skulle hem hämtades jag av Johan som körde en annan bil än våran bil. Han testade den då han kanske ska byta bil. Den var riktigt cool och bekväm faktiskt!!
 
Aja, ska sluta babbla. Ha det bra:*
 
Vårshowen♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0