Halloj!

AAHH!! Hade kunnat blogga för timmar sedan om inte internet/datorn hade dampat. Meen sån't äe livet!

Lite snabbt om min dag då... Den har varit helt okej. Inget speciellt i skolan eller så. Men imorn har vi den där labben som ingår i Nationella provet i NO... Yeeah, TAGGA..?!!

Och igår var jag och handlade för mina presentkort, blev ett par färgglada byxor och skospray! Bra inför våren!:)


Byxorna är orange, inte rosa (även om det ser ut så på bilden)!

Allt på bilden är nytt och inhandlat i den gånga helgen!
Byxor: H&M
Skor: Skopunkten
Skinnjacka: Rio i Stockholm

Snacka om att jag känner mig fattig!!:(
Men det var ju trots allt nödvändiga saker!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0