Partyförberedelser!

Hej! Sitter i mitt rum. Sara smsar och funderar över klädval och jag sitter i nattlinne. Efter skolan har vi åkt in till Sala och handlat. Saras tunga Willys-kasse tappade ena handtaget precis när hon gick på övergångsstället och en chipspåse ramlade ut, HAHA på det. Dessutom stod det massor med bilar och väntade på att få åka över - piinsamt.
Sedan dess har vi åkte buss med två proppade kassar, två väskor och en tung skara läsk. Vi har även fixat en hel del i det så kallade lekrummet, provat kläder och ätit.
Meen nog om det jag har gjort, nu ser vi framåt och jag ser fram emot imorgon!!
Kanske blir dåligt med bloggning i helgen, men ni klarar er nog!:)
God natt!:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0