I en klänning

Hej! Måste börja med att säga att min gårdagskväll/natt var väldigt mysig tillsammans med Sara. Prat, frågor, Ben&Jerry - bara allmänt mysigt!! Och jag blev av med min Ben&Jerry-oskuld, hähähäh! Vi kom så långt!:D Och det var sjuuukt gott!!!
TACK SÖTISGRANNEN MIN!:*

Gick hem vid halv tolv idag. Sedan dess har jag tränat, kört bil och hämtat New body bl a.

Vi får gäster ikväll, jag blir troligen det enda barnet. Jippieee(?). Jag får sitta och tjocka godis och titta på film själv helt enkelt!

Och för att jag inte ska känna mig helt hopplös, har jag satt på mig denna:

Den klänningen fick jag av Sofia när hon hade varit i England för nått år sedan :):*

Ha en bra lördag allesammans!:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0