I need to say something.

Hejhej!
Sry för att jag inte bloggade igår, men orkade inte innan ridningen...(a)
Men somm säkert alla vet så har jag varit på prao igår och idag. Igår var jag och sofia hos hennes pappa. Det var rätt soft, vi gjorde några kontorssaker, kollade på film, åkte till bro, käkade på Max, smaska kakor och sånt! Och imorn ska vi dit igen och då ska vi till Norrköping. 
Idag var vi hos Johan. Vi åkte runt i uppsala på ställen jag knappt visste fanns och gick efter han när han jobbade, och så hjälpte vi ju såklart till en del också. Och även idag blev det hamburgare, fast inte på max elr donken. Hey tjocka tjej!

Har ju blivit sjukt tidiga mornar och ännu fler blir det... Joobbigt!:(

Nu ska jag blogga lite mer och sen vila tror jag! JAG HAR ONT I MIN RYGG, MINA HÄLAR OCH MITT BEN! 
Förhoppningsvis så blir jag av med det onda snart! 

See ya! (fortfarande inte ett dugg klokare)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0