Livet i Göteborg fortsätter!

Skönt att bara sitta i soffan! Kom hem från stan för ett par timmar sen! Har storshoppat (bokstavligen)! Slutade med att jag fick med mig åtta kassar, till bara mig! Men det var kul att handla ordentilgt för en gångs skull.
Bara det att jag är så sjukt jäkla torr i halsen, och ! Tror att jag håller på att bli sjuk! Eller jag ÄR sjuk! Vill verkligen, verkligen inte få feber även om det redan nu känns som att jag har det...

Är rätt tyst här om man tänker bort tv:n. Annika, Henrik och Loa är på husvisning!

Imorn blir det nog bara att vara här hemma. Eller så ska vi till Universeum? Får se, jag vill bara inte att jag ska vara sjuk...:(

Nu ska jag kolla på nåt knas program på MTV!

Carro: Puss, puss, puss!
Dom i programmet börjar skrika , förutom dom.
Carro och Nea: Nej men vafaeen! Nu förstördes ju allt!



Gissa vem som blev glad av den här presenten?! :D

See ya:*


Kommentarer
Postat av: Sara

Kom hem människa!!

Jag vill träffa dig och jag vet att du vill träffa mig också! :D:D:D

För att jag v et att du kommer att förhöra mig, återigen! ;)

2011-02-25 @ 16:14:07
URL: http://enligtsaraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0