Mitt i veckan

Våran klass måste vara den stökigaste på HELA skolan! Det är helt sjukt vad klassen babblar och kaxar mot lärarna. Fii Faan!

Efter skolan blev det att gå på "konfachill" som nån sa! Det var kul, eller kul kan man väl inte säga, rätt deprimerande. Vi pratade om döden. Allvarlig pratstund blev det. Vi gick in i nåt läskigt "bårhus". Det var lite creepy...

När jag kom hem tränade jag lite. Riktigt skönt. Känner mig faktiskt lite mer vältränad nu. Konstigt va? :p

Och nu ville jag ju kolla på Glee klockan åtta men antar att jag inte får det för att mamma och Johan ska kolla på Sveriges mästerkock -.- Men det funkar det me! Men jag vill ju inte kolla på Glee i efterhand!

Sees! Pyss!

Kommentarer
Postat av: Sara

Haaaah, skulle gissa på att 9c är MINST stökigast och absolut TYSTASTE klassen! :o

2011-02-02 @ 20:43:34
URL: http://enligtsaraa.blogg.se/
Postat av: Carro

Aa joh det kan jag förstå!

2011-02-03 @ 15:55:48
URL: http://justlikecarroo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0