Mitt första inlägg!

Tjaa! Denna blogg tillhör mig, Carro, jag är en tjej på 15 vintrar som tillslut bestämde sig för att skaffa blogg efter mycket om och men. Mer om mig kan du läsa i profilen (om den syns, jag ser den inte när jag går in på bloggen iaf...)
Jag kanske inte kommer att ha den bästa uppdateringen jämt pga alla läxor och andra saker som man gör efter skolan;)
Idag har jag gått andra dagen för terminen i skolan! Rätt najs dag idag, har inte gjort så mycket jobbigt i skolan iaf. Ganska skönt att vara tillbaka i skolan, har saknat rasterna tillsammans med kompisarna:)
Efter skolan blev det att vara med bästa Sara, som var så snäll och hjälpte mig med att fixa bloggen! För er som inte vet vem hon är så är hon min granne. Helt otroligt att man kan ha en så bra kompis bara 50 meter ifrån en här ute i skogen!
Om ni ser affisherna på väggen så är det mina största "idoler" ! Dvs Justin Bieber, Miley Cyrus och Twilght!
Ja, det här var mitt första inlägg. Hoppas ni gillar't! Imorn ska jag klippa håret så får se om jag skriver nåt då...

Jaag:




Ha det gött, see ya!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Carro, jag kan göra en design till dig :] När du kommer hit!

2011-01-12 @ 21:33:15
URL: http://fotoasken.blogg.se/
Postat av: Carro

Jaa gör det! :D

2011-01-13 @ 19:09:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0