Tjolahopp!

Nu är jag inne igen. Har gått en skön runda runt hårsbäck med Sara.
Känner att jag faktiskt nästan bara gjort nytta idag! Har burit in en massa ved, hjälpt till med mat och disk och så. Det är mer än jag brukar göra faktiskt!

Nu ser jag fram emot en mysig hemmakväll. Imorn så åker jag iväg tidigt till Uppsala för att träffa Smilla och Maria. Det var såå länge sedan jag såg dom ju:( Saknar min Smillabebis! Eller hon är inte direkt bebis längre. Verkligen inte...

Och senare så far vi i familjen iväg till sommarstugan. Åh myys! Hanna, nu kan vi ha kul igen!! :D

Kommer hem på söndag igen! Men kanske slänger in nåt inlägg därifrån. Men tar inte med datorn så får se...

Puss&hej!:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0