150511-150612

Vill inte förstå, kan invet förstå, orkar inte förstå. Jag vill att allt ska vara bra, som vanligt, men tydligen inte du. Hate this.
Fan vad allt ska vara surt nu då. Det är sommarlov och jag dör nästan av brustet hjärta. Hur kul är det liksom. Saknar allt som fan. Vill bara gråta, gråta i pappas famn. Men hur omöjligt är inte det?
Usch, jag trodde på mina vänners ord. Jag vill tro dom. Men det är för sent. Allt är förstört. Sommaren, skolan, familjen, Allt.
Du kom för ett Hej och sen ett snabbt Hej då. Var det planen? I så fall, fan för dig.


Kommentarer
Postat av: Adina

:/<3

2011-06-12 @ 20:43:39
Postat av: Sara

Carro????? :o

Vad har jag missat?:o

Aw, gmn, saknar dig sjukt mkt och vill vara hos dig! <3<3

2011-06-13 @ 22:21:52
URL: http://enligtsaraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0