Nu drar vi!

Tjatjaa!

Här sitter jag helt oskyldig... Typ.

Klockan är 14.20 och jag är hemma på en onsdag. Helt otroligt! Nej men vi slutade faktiskt kl 13 idag bara för att det är helgdag imorn. Assoft!! Det började med att vi hade råd, sen bild, sen franska sen så var det slut på lektioner för 8as del. Vi skulle ha sett på lärarmatchen som skolan har varje år men det blidde inte så eftersom att niorna är så stressade med vårshowen.
Så från halv 11 hade vi inget att göra. Såå vi gick bort från skolan ett par timmar. Ah...

Nu har jag inte mycket planer på några timmar. Ikväll bär det iväg till sommarstugan! Myys kommer det blii (och jobb...). Kommer hem igen på lördag då jag ska köra moppe i Enköping. Scaary.

Vi vår la se hur det blir med uppdateringen i fortsättningen av denna vecka. Men den blir nog hyfsad, datorn hänger ju såklart med och jag måste hålla på med moppefrågor.

Sitter vid gamla datorn så här kommer gamla bilder.

Söta tjejer på tiden då man kunde dansa. Saknar't!


Ååh minnen<3 xd


Liten fjåårtis;


Meen ha det gött så länge och njut av ledigheten så hörs vi snart igen!! Hej då! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0