♥ Dag 1 – Presentera mig själv.

Ja, jag kan väl börja med att säga att jag heter Ann Caroline Jansson och jag är 15 år. Min familj består av mamma och storasystrarna Maria och Annika (som jag aldrig har bott tsm med). De bor i Uppsala respektive Göteborg. De har ett varsit barn, de heter Smilla och Loa och jag älskar dom sjukt mycket! Min pappa är död sen ca 2,5 år tillbaka.
Jag har en familj som jag bor med också. Mamma, låtsadspappa Johan, Martin, Tomas, Linnea och David.Jag bor i Hårsbäck, där jag har bott i typ ett halvår. Innan har jag bott i Heby kommun tre gånger om, i Almunge, i Faringe, i Enköping och i käraste Ryssjö - som jag fortfarande har kvar.

Mina allra bästa kompisar heter Sofia (som är min allra bästa kompis sedan åtta år tillbaka) Alva och Sara! Dom betyder vääldigt mycket för mig! Utan er skulle min vardag vara död<3
Sen har jag många andra kompisar som betyder jättemycket!

Jag är en ganska glad och sprallig tjej som är rätt dålig på kärlek. Jag tjatar mycket, blir typ sur när jag inte får som jag vill.
På tv kollar jag på Glee, Gosth Whisperer (ibland), idol, talang, let's dance, familjen annorlunda, ej animerade disneygrejs (xd), the secret life of teh american teenager och en massa annat som jag inte kommer på nu!
Jag lyssnar på allt möjligt! Enligt spotify är det mest Kesha, Rihanna, Justin Bieber, Miley Cyrus, Bruno Mars oc Chris Brown. Stämmer väl lite men jag lyssnar på en MASSA annat också!
På fritiden rider jag, ska börja spela gitarr,umgås med kompisar och pluggar! Lät det kul? Nej inte det sista...
Men jag tycker att det är viktigt att ha bra betyg och sånt. Skolan är faktiskt rätt kul!

Jag tycker om min släkt, den är rätt stor faktiskt. 17 kusiner, 5 morsyskon, 2 farsyskon. Och massa kusinbarn. Och säkert jääättemånga sysslingar som jag inte känner en enda av!

Jag tycker om att åka slalom och älskar att sjunga!
Jag vill börja dansa igen som jag gjorde förr. Jag har även spelat fotboll en kort tid. 

Jag har en katt som heter Tussi och en kanin som heter Stampe och fick Tarzan (katt) och Frodo (hund) på köpet när jag flyttade hit!  
Jag har haft kossor tills jag blev 12 år. Det var... gulligt!
Jag saknar den tiden sjukt mycket.

Jag hatar och är livrädd för ormar, maskar och sånt. Inte spindlar konstigt nog...
Jag tycker inte om nudlar.
Jag har skåp 97 troor jag.
Liseberg är sjukt kul!
Min klass är knas men jag gillar den ändå.
Jag ska konfiremra mig.
Jag är mörkrädd.
Jag tycker om mitt rum.
Jag har rätt mycket egna tekniska gjejer.
Jag använder mycket smycken.
Jag hatar min kropp.
Favoritgodiset är choklad.
Just nu saknar jag många.
Jag sitter rätt ofta vid datorn.
Har varit olyckligt kär.
Jag är kär nu faktiskt.
Min skola är riktigt mysig att gå i.
Jag vill verkligen åka utomlands.
Jag vet absolut inte vad jag ska bli när jag är stor.
Men det skulle vara kul att vara stor skådis eller artist.
Jag är allergisk mot hostmedecinen coccillana (stavning).
Men inte mot någonting annat...
Den här presentationen var inte så intressant men... jaja.
Jag kollar Saras presentation för att få insperation.
Jag har ont i nacken.
Jag orkar inte sitta vid datorn längre och jag behöver sova absolut minst åtta timmar på natten.
Jag är rädd att min spotifytid tar slut snart och att jag då inte kan få ny spotify.
Jag har en stor, smått pinsam sak att säga till en.
Jag har dålig kondition.
Jag slängde nyss mitt tuggummi.
Jag snackar ofta med Alva på msn.
Vilket är toppen.
Jag är typ aldrig uppe särsklit sent.
Just nu lyssnar jag på reklam på spotify.
Men nu på tonight (i'm fucking you).
Jag tycker om min mobil.

Aa lite om mig. Kanske inte så kul men ni får stå ut. Blev väldigt långt i alla fall... Sorry för det!


Kommentarer
Postat av: Sara

HAHA, jag kände på mig att du hade tjuvkikat lite på min! ;)



Och asså, hahahahahhaha, du skrev ju "Jag har dålig kondition." Men jag är typ sjukt trött (klockan är kvart i 3) och fic kdin mening till " Jag har dålig kondom"

Jag bah vafaaaan? xd HAHAHAHA

2011-03-20 @ 02:45:42
URL: http://enligtsaraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0