Den bästa dagen på veckan (hittills) (H)

Tjaa! Så att alla bara vet så är jag as glad! :D

Sorry för att jag inte skrev något igår men jag drog in till Uppsala och träffde syrran och Smilla! Och sånt går före dator;)

Lite om idag och igår dåe!

15/3-11:

Engelska: Search!
Musik: Träna vidare med låten.
Franska: Datasal.
No: VI KOLLADE I EN STACKARS LITEN GRISKULTING!! Fy faen vad vidrigt det var! Nästan så att man börja grina :(
Lunch: Något som jag nt kmr ihåg...
Teknik: Börja med design!
Slöjd: Fortsätta med min "maskot".

16/3-11

Råd: Hkk-prov!
Bild: Klar med tryckteknik, börja med tapettryck?
Franska: Repetitionshäfte.
So: Träna till so-läxförhöret.
Lunch: Pankakes! :) Sitta i soffan.
No: Livet,livet,livet!
Svenska: Skriva på filmanalysen med sällskap av trevliga människor ;););) Meeen en viss irriterrande mänska gjorde så att allt jag hade skrivit försvann! Så nu måste jag göra om allt -.-

Aa det var det jag har gjort i skolan!

Nu skall jag istället för att gå en vacker promenad med min kära granne... PLUGGA!

Såå vi hörs... Ksk inte imorn men nån dag! :))

Kommentarer
Postat av: Alva

Jasså... vilka trevliga människor?;D

2011-03-16 @ 18:45:17
Postat av: Carro

Ehm jaa... (a)

2011-03-16 @ 19:25:11
URL: http://justlikecarroo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0