I got a feeling.

Tjaa!
Kom typ hem för ett tag sen, har inte direkt hunnit göra något vettigt. Men det kommer nog eftersom att Johan fyller år i dag! Grattis till han (igen)! Hehe ringde och sjöng för honom i telefonen imorse! 

Idag känns det ÄNTLIGEN som vår! Kärlek på det! Men var faktiskt ute och cyklade i söndags så då var det väl lite vår iaf men nu har ju ÄNNU mer snö försvunnit! :D

Skoldan har varit ganska seg, men bra ändå! På tekniken fick vi springa ut och fota så det var ju kul!

Imorn blir det att stannan kvar i skolan ännu längre tills gitarren börjar, yeeah! Kan bli intressant!  

Nu ska jag fortsätta med det jag gjorde, vilket var absolut ingenting nödvändigt! Kan ju fortsätta fundera också! Måste säga att jag tänker jäääävligt mycket ;O På typ EN sak... Ah jag är weird!

Men vi hörs! Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0