Det kom ingen mer snö:d

Tjena! Här sitter jag och snorar! Nej usch det där blev acuvard(har ingen aning om hur det stavas, mobba ej. Men jag hoppas ni förstår ändå). Sitter inte vid datorn idag heller, så det blir inga bilder. Och det ser nog lite konstigt ut när jag mobilbloggar för jag kan inte hoppa rader elr köra på snetext. Men ni får klara er för jag måste faktiskt plugga och om jag sätter mig vid datorn så kmr jag fastna, tro mig! I alla fall så har skolan varit rätt bra. Vi hade sexualkunskap *jippie*! Haha vi kolla på en rätt tråkig film där de var på en skola som hette Almunge skola och jag tänkte att det är väl knappast min gamla skola, och så rätt som det var så var min kusin med på "filmen" och jag typ dog av skratt och förvåning!haha oh va kul det var!xd så det var visst min gamla skola!:d coolaste ögonblicket idag asså!! Men annars så har jag bråkat lite smått med alva, inte precis ömsesidigt men ändå... Förlåt för att jag är som jag är Alva! <3 Nu ska jag läsa på den där boken som måste vara slut snart! Men vi hörs!:-*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0