Fan fan fan. Jag är chanslös.

Tja! Nu sitter jag här igen. Med min mobil i mitt rum med gitarr och trummljud i bakgrunden. Rätt jobbigt kan jag säga... Det blir ingen dator för mig idag heller. Wow rekord! Och inte imorgon, heller eller på fredag. Ni där klara er utan bilder. Dagen har varit rätt så... Bra? Aa typ, iaf förmiddagen. Sen när jag fick reda på en sak som förstörde mitt liv just nu, så blev det inte alls lika kul längre...:/ Har spelat gitarr också och verkar som att jag ska vara med på nån konsert, blöö!:( får se hur det blir med det. Nu ska jag försöka få bukt på min täppta näsa och planera inför morgondagen! Ska ju på konfaläger!:D så därför blir det dåligt med uppdatering!;) Ha det bra på länge! Vi hörs!:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0