Huh, en dag med massa idrott!

Aa, gårdagens planer ändrades lite smått kan män väl säga! Blidde varken att springa, göra moppefrågor eller åka på "konsert". Istället gick jag och pöjkarna iväg till Hårsbäcksdalen där Davids klass hade grillträff. Vi däremot grillade ej. Vi gick ite men det var så sjukt mycket mygg så det gick inte så vi satte oss ostörda i gräset. Myyyys!<3 
Vid halv åtta drog vi hem och jag hoppade in i duchen sen blidde det ofc mitt kära Glee! Sista kvarten missade jag... :/ Meen jag hade det ju så mys utan glee!;)<3

Idag har vi haft friidrottsdag i skolan så det var inga lektioner! Det var apvarmt hela dagen men det gjorde ingenting, för jag älskar fint, varmt väder! :)
På 800 meter så gick det ganska bra, jag stannade inte och sprang rätt så fort!
På kula gick det sådär. Är inte bra på det.
På 60 meter gick jag till final, var inhoppare men var ju ändå nästa bästa! Kom trea... Alva vann. Sjukt duktig hon är på att springa!!
Sen lunch i cirkus 2 timmar.
På längd gick det inte jättebra. Hoppa typ 3,32.;/
Höjd hoppade över och gick istället runt och letade folk till staffetten. Gick sådääär.
Jag som verkligen INTE skulle vara med på staffetten blev tillslut tvingad, fast jag skulle stå emot. Men det gick bra. VÅRAN KLASS VANN JU HELA SKITEN VAFAEN!:D 8A tralalalala 8A tralalalalala...;d

Kommer säkert ha träningsvärk imorn. Hoppas inte!

Känslobild;

En glad men extremt ofräch tjej sisådär! ;)

Nu ska jag snart på den SISTA moppekursen. ÄNTLIGEN!

Puss!:*


Kommentarer
Postat av: Linn

hihi jag hoppade inte heller höjd! :D jag såg allt att du också låg och solade då ;D

2011-05-27 @ 23:06:32
URL: http://liiinnengberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0