Nykonfirmerad nu dåe! ;)

Ohh här kmr min helg från och med lördag kväll, otroligt intressant! *Fast nee*

Lördag: Kusinerna kom till slut, och vi gjorde inte mycket. Kolla på tv och åt. Sen mådde jag sjuukt dåligt. Jag liksom .......(vill ej skriva det)! Inte kul, inte kul!

Söndag: Vaknade efter sju, ;o. Men skulle ändå upp innan åtta så. Fixade mig, mådde fortfarande inte så bra men jag klarade mig. Vid nio åkte jag, Sofia och Sara till Heby och hembygdsgården. Tog på oss våra kåpor, inte Sara dock, och jag mådde sådär. Vi tog kort med alla i kyrkan, måånga kort. Gick ner till församlingshemmet igen där det blidde att kolla ut genom fönstret eftersom att vi konfirmander var så nyfikna på vilka som kom till kyrkan. ;P
Vid elva var det dags, smått nervös var jag men inte så mycket som jag trodde jag skulle vara! Det hela gick ganska snabbt ändå, var sjukt mycket folk. Och vi pratade i mick!;O Men det gick bra! ;D

Efter allt gick vi och ställde oss utanför kyrkan där det blev mååånga kort tagna. Tror jag är med på minst 300 bilder sen igår, not fun!:(

Vi åkte hem, där var en del folk. Mycket kul att träffa massa släktingar igen!:)) Bilder kommer sen någon gång!

Måndag: Väckarklockan stod på 6.10... En halvtimme senare bar det iväg till Enköping och motorstadion. Askul att åka moppe må jag säga! Sicken adrenalinkick man får! Och det gick bra! :D Jag ramlade inte, åkte som man skulle. Och tillslut åkte jag faktiskt så fort som 60 km/h, hähä! *Stolt* Och så slapp man ju första skoltimmarna också! ;)

FÖRLÅT för att det blev ett väldigt långt inlägg nu men så är det när det händer grejer i livet! ;)

Yesterdaay:


Bye! :*


Kommentarer
Postat av: Adina

Fin tjej !

2011-05-23 @ 19:28:42
URL: http://ekkkel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0