Konfaläger vare!

Helluuuu på er! ;D

Nu är det faktiskt första gången sen i söndags jag sitter vid en dator, tror inte ens att jag har suttit vid en dator i skolan heller. Och nu sitter jag inte vid min egna dator heller. Det är fan rekord på hela det här året att inte sitta vïd datorn på så länge! Ett grattis kanske? xp

Ska försöka skynda mig lite med det här inlägget eftersom att jag är hos Sofia och vi kanske ska hem snart. Men kan ju berätta lite om det grymma konfirmationslägret jag kom hem ifrån idag! :d

Torsdag: Åkte från Heby med buss vid halv sex. Vi var framme cirkus en timme senare. Då fick vi installera oss och så. Sen lekte vi en massa kul lekar och hade en liten lektion och pratade om det gångna konfirmationsåret. Och så satt vi i kyrkan vid elva på kvällen och tog det lugnt och tänkte. Mysigt!

Fredag: Väcktes vid halv nio av telefonen men skulle ändå ha gått upp då. Käkade frukost. Fick en genomgång i hur vi ska göra på konfirmationsmässan om typ 2 veckor. Och så höll vi på med det. Tänker inte berätta mer om det för det var inte det roligaste vi gjorde, så ska inte trötta ut er mer än vad jag redan gjort. Och även idag lekte vi en maaasssa, roligt var ordet! Och jobbigt. Och kladdigt. Hink, äpple, mjöl, sockerleken gillas ej! Och så var vi även i kyrkan en del. På dop också (y)! Och käka tacooos! ;d På kvällen/natten åt vi godis i vårat rum och snackade en massa tjejsnack! (H)

Lördag: Väcktes av bankande knogar på dörren! Käkade, städade, pratade och andakt i kyrkan. Sen bar det iväg hemmåt!

Ja, iallafall så var lägret aslkul/mysigt! Ville nästan inte åka hem faktiskt.
Och tack alla ledare för den grymma servicen!:D

Nu ska jag hem. Får se vad som väntar där.



Vi hörs! ;*

Kommentarer
Postat av: Sara

Snott min bild ksk?;)

Vet, vi ledare är fett grymma ! : D

2011-05-08 @ 11:42:18
URL: http://enligtsaraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0