Yeah not single right now!

Tjeeeooo!

Den här dagen har varit askort ;o Gick och la mig vid ett och sen vaknade jag ca halv elva imorse. Länge sedan jag sov så länge! Sen gjordes inget vettigt alls fram till halv två. Bara tvmys!
Sen var man tvunen att gå ut och göda gräset. Haha.

Ikväll blir det att träffa söta Sara! Länge sen juh! Film och prat står nog på schemat. Får klara mig utan käraste ikväll... Men det skall nog gå! ;)

Imorn bär det nog av till Uppsala för shopping! Så dåligt med inlägg då. 

Och så känslobilden:

Ignorera att jag är utan smink och ser allmänt äcklig ut, tack!

Hej då!:*


Kommentarer
Postat av: Sara

Klart du klarar dig, du har ju mig ! :D

2011-05-15 @ 17:25:21
URL: http://enligtsaraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0