No är svårt.

God morgon, god morgon! Eller god förmiddag kanske..
Har varit vaken sedan 9 och mår inte bäst just nu. Har som tur är inte ont i halsen, men jag är täppt. Så jag får se vad som händer idag, ska nog bara ta det lugnt. För nu ska denna förkylning bort!!
Får se hur det går med det, har ju en förmåga att ta på mig sjukdomar och knappt bli av med dem sen.

Tomas knackade på dörren tidigare idag och sa åt mig och ta med kameran till vinden. Detta hittade man där:



Fladdermöss!!! Såå söta! Kan ju inte påstå att jag blev glad över att de fanns där, mest äcklad och rädd. Men söta var de ju iaf! ;)

Kanske bloggar mer senare idag, nu ska jag försöka förstå kolets kretslopp! *Jippieee*..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0