Tired.

Nyss käkat donkenhämtmat, och som vanligt när jag äter donken, så känner jag mig jättetjock! Ogillar den känslan asså..
Hade absolut inget vettigt för mig, gick inget kul på tv;n och jag kände egentligen bara för att gå och lägga mig och sova men det är alldeles för tidigt. Så satte igång datorn, fast jag inte hade lust. Mår inge vidare, har som tur är inte feber men halsen och näsan gör att jag känner mig sjuk hela jag. Så jag ska nog bara sitta här i sängen och vila. Har bunkrat upp med en massa kuddar, mysigt!

Nej usch och fyy faan, fick precis en bananfluga i munnen!!;o Tror jag, skulle i alla fall blåsa bort den när den flög men så kändes det som att den kom in i munnen. Uuhh..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0