Why are you so shy? ♥

Blev typ överhyperglad när jag tittade ner i brevlådan och såg att jag hade fått ett brev fullt av bilder från Fuji! Det gjorde mig lite gladare. Har annars varit rätt nere sista timmarna, men när jag umgås med Linnea försvinner allt det! ;)
Och inte har denna dagen gått utan att jag och en viss liten flicka bråkat. Verkligen inte.. Men du vet att jag älskar dig!♥

Fick tillbaka matteprovet också. VG+! Ganska nöjd, men hade några fel jag inte trodde jag skulle få..

Nu ska jag göra lite läxa, inte så kul.

Fan vad tråkigt det låter det där, hela tiden är det "ska göra lite läxa". Är verkligen trött på läxor. Alla läxor. Och många, många fler lär det bli..



Hörs senare, förhoppningsvis med ett roligare inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0