Allt började med ett ägg- 21 Februari 2012

Ta er mer en gärna tid att läsa detta långa inlägg!

Tjolahopp! Jag kan gå igenom min dag lite snabbt. Väckarklockan stod på 7 imorse, så då gick jag upp. Fixade mig, Alva kom hit och sedan pulsade jag iväg till grannhuset. Sara, som var heelt ovetande om vad som skulle komma, höll på att göra frukost.
Alva kom in lite diskret, dock avslöjade en katt henne så Sara gick ut i hallen. Hon blev väldigt skräckslagen och när hon hade lugnat sig lite förstod hon att vi skulle åka iväg.
Vi hoppade på 225an och hon förstod inte alls vart vi var på väg. Väl i Enköping tog vi på henne skidglasögonen och gjorde så att hon inte såg något.

Stapplade på nästa buss med många undrande blickar på oss.
I Västerås gick vi till Pressbyrån och lämnade blinda Sara på en bänk utanför - hahaha!
Vi fick en karta och gick med Sara i armvecket mot vårat mål.

Snart var vi framme vid Arosfortet och Sara kunde äntligen ta av sig glasögonen. Hon blev mest chockad över ljuset, men snart förstod hon vart vi hade fört henne.
Och så började vi leka i cellerna, och kul var det (och klurigt)!;) Och vi ska inte tala om våra slutresultat..

Efter att de roliga timmarna var slut gick vi och åt i centrum osv osv... Och nu sitter vi hemma hos mig efter den här trevliga dagen!:)
Det var en väldigt rolig upplevelse må jag säga, att lura någon så grovt som jag och Alva gjorde!;)

Kika in på Saras blogg för dagen ur hennes perspektiv - enligtsaraa.blogg.se!

Hope You had/have a nice day!

//Er Carro!

Kommentarer
Postat av: Sara

Asså min frisyr ? xD

Aja, tack för att ni total-lurat mig i lite mer än 2 veckor......

Nejdå! Det var en jättekul dag och överraskning. Jättekul planerat!

TACK BÄSTIS!

jag älskar dig!<3

2012-02-22 @ 11:58:10
URL: http://enligtsaraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0