Tjobree!

Såååådäääär, nu har jag skrivit tack till alla som skrev grattis till mig på Facebook, tog ca en timme.. Hoppas att jag inte glömde någon nu!

-

Idag har "mitt" kära högstadium varit i Skattmansö och åkt skidor och annat skoj. Det var riktigt kul, jag utvecklade mig själv och åkte "väggen" - en backe som jag inte trodde var så brant som den faktiskt var. Jag ramlade första gången, men inte andra!;d
Jag har en taktik för att utvecklas - ge inte upp förns du klarar det! Och det funkade idag!:)

Det är även bevisat att Alva inte bara hade nybörjartur förra gången, hon är en naturbegåvning! Hon gav sig också ut i "väggen" fast det bara var andra gången hon åkte någonsin! Duktiga poopie!;*

Nu ska jag göra ett annat litet inlägg (om Internet tillåter det vill säga) och sedan hade jag tänkt dansa vid tv;n och måla naglarna!

Ha det bra, hej då!:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0