Smoothie

Hejhej! Idag har jag i stort sett bara slappat, kollat på granngårdens auktion och promenerat. Min förkylning gör att jag inte vill göra så mycket ståhej, och så är det jätteskönt att bara ta vara på att vara hemma nu när jag varit borta länge. Dessutom så är det skönt att vara hemma med tanke på att jag ska iväg imorn. Då far vi till min syster!
 
-
 
Igår var vi hos en vän till familjen för att fira hennes födelsedag. Vi ungdomar tittade på New years eve, den var jättebra! Fick dessutom träffa saknade Sofia, jättekul att se henne igen!!
 
-
 
Sitter och tjockar smoothie, inte för att det är särskilt onyttigt men jag dricker mängder så det kanske inte är så bra..
 
 
Satt i solen, så bilden blev sådär... Men rätt cool ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0