R.I.P 9A!<3

Tårarna strömmade som floder ner för mina kinder tidigare idag. Då andra grät började man själv, började man tänka på att man inte längre går i sin klass började man gråta. Det var så jobbigt! Jag fick i alla fall krama både vänner och de som man är mindre vän med. Bara för att det kanske är sista gången man pratar. Ojojoj vilken pers det är att sluta nian när klassen splittras kan jag lova(om man är känslig vill säga)! Aja, enough med det sorgliga, jag har ju sommarlov för f*n!:D Kom inte att tänka på det förens timmar efter avslutningen, då allt det sorgliga lugnat ner sig lite. Efter skolavslutningen åkte jag och Sofia med respektive mamma till Sala för att fika och shoppa lite, fick ett linne av min snälla mamma!<3 Bilden i inlägget var btw skolavslutningsoutfiten!:) Ikväll blir det att umgås med vänner för att fira in lovet! Ha det gött!:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0